JAG BLOGGAR - wie!

Hej på er!♥

Har inte bloggat idag för har har inte haft tid.. Kom hem ifrån älsklingen kring 5 och efter det har jag städat,lagat mat och suttit fastklistrad framför datorn och försöker lära mig photoshop. Går inte så bra men.. Provar mig fram!



Kanske början på min design?

Iafl, efter all julmat och allt julgodis så känner jag mig enbart uppsvullen och inte fit alls.. så imorgon ska jag prova en ny träningsmetod! Längtar faktiskt till skolan så jag kan börja gymma igen, nu under lovet har det bara blivit prommenader och simmning! Ni får en liten sneak peak på vad det är jag ska prova för nånting:


Hoppas på detta! Ska faktiskt försöka sova nu, det behövs verkligen! Vi hörs imorgon♥ peacepuss.

Kommentarer
Postat av: .

varför kör du inte med cs5 istället? :)

2011-01-10 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->