FEST

Hej på er!♥♥

Gårdagens fest började hemma hos isak, det var grymt roligt. Senare på kvällen gick vi till anton och fortsatte där, trevligt folk och mycket ös! Vart också väldigt irriterad på en sak..

Sov hos älsklingen igårkväll,mys! Vaknade upp och jag blir som tur är aldrig bakis så mådde toppen och vi for och åkte skridskor, ramlade två gånger så har lite ont i vänstra låret nu så ikväll blir det slappa och mys med popcorn och mamma♥

Bjuder på lite bilder från igår!





Tack för en sjukt rolig kväll alla! Nu ska jag göra lite mat åt mig och mamma, vi hörs senare ikväll skulle jag tro ;) Pussar!

Btw! Vars är min syster?.. Helt borta, kom hem nu stumpan!

Kommentarer
Postat av: elvira

hahahaha men nej satan så slirig!

2011-01-29 @ 20:11:33
Postat av: clara

galen kväll, galen clara!

2011-01-29 @ 22:09:15
URL: http://clarahenriettanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->