UPDATE

Hej!♥

Skolan idag var lång med slapp, ingen matte så softade bara på morgon och sen hade vi engelska och efter det ett fett hål. I slutet av dagen hade vi elevens-val, jag valde självfallet musik!♥ Gruppen tyckte jag va skön, bara tjejer för det mesta! Min söta lilla Maximillian bytte till musik idag så det lär bli hur kung som helst ;).

Just nu så ska jag städa och rensa ur min garderob, det behövs verkligen! Har så mycket jag inte använder och så mycket jag inte ens vet vad jag har så lär bli en låång kväll. Kommer upp nått inlägg lite senare men just nu så har jag rätt så mycket att göra. Ska hinna packa gymkläder och kolla upp lite nya magövningar till mig och Elvira osv..såå vi hörs lite senare,xoxo!♥

Hon älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

Hejsan :)

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, kika in och se om det blev du :)

Sen undrar vi om du har lust att gilla oss på facebook? tack på för hand<3

http://www.facebook.com/pages/Shorty-Myzan/188734384486728

2011-01-20 @ 22:32:02
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->