SOMMAR♥

Längtar så otroligt mycket till sommaren♥.. Det är verkligen min årstid! Älskar det. På sommaren är allting så mycket lättare också, te.x fara någonstans, festa, träna, shoppa osv! Sen så är jag en sån person vill som vill ha en solbränd hy så jag är solar solarium nu på vintern osv men på sommaren lägger jag mig gärna ut och solar, helt gratis ju! ;)


Nu till sommaren ska jag köpa ett par vita converse! Det finns ingenting att diskutera om, det är bara så snyggt♥

Dessa skjortor kommer ifrån ginatricot och kostar 249:- och tycker att dem var grymt fina! Såg dem inte i butik i dag eller så men kanske kommer. Snyggt att visa magen lite tycker jag och ett par ljusa jeansshorts till, assnyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->