NY!


Köpte en ny ansiktsskrubb för någon dag sen och det blev denna ifrån Garnier.

Har alltid varit en trogen visible clear-user men jag älskar att prova nya produkter så när inte visible clear fanns på den hyllan jag kollade på så valde jag denna istl, bara för att prova nånting nytt ;)

Har provat min nya skrubb nu i nån dag och kan säga att jag gillar att den är full av peelingkorn, till skildnad från visible clear som det är lite mera "glest" med korn i. Nackdelen med garniers tycker jag att den var väldigt rinnig eller hur jag ska uttrycka mig, när man öppnar locket så börjar det direkt rinna ut kräm.. Ett litet minus för det!
Rekommenderar denna! Extremt bra skrubbkräm, en kompakt kräm som funkar utmärkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->