MOVIE STAR

Hej på er!

Nu är jag hemma ifrån skolan, slutade tidigt men for in till robban och handlade lite och sedan for jag på pappas jobb.

Just nu sitter jag och fördriver tiden genom att spela lite spel, nu spelar jag Movie star! Typiskt bea-spel, sims och te.x spel när man ska välja kläder och styla är skitroliga tycker jag. När jag var mindre spelade jag Powerbabe och gud vad jag vill spela det igen, tyvärr så finns det inte längre. Det var ett online spel där man skulle packta med andra tjejer och bitcha och vara så elak som möjligt för att vinna poäng och köpa nya kläder osv, riktigt roligt det var♥.



Iafl, ska gå och käka mat nu! Vi hörs senare ikväll♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->