LOVE


Denna kavaj är ifrån H&M och hann tyvärr inte med den svarta men köpte den gråa! Den är stilren och det jag absolut älskar med den är att det inte är några inlägg i axlarna. Ni vet på vissa kavajer får man riktiga ladygaga-axlar, passar man i det så är det toppen men jag är inte så mycket för det längre så denna var perfekt för mig!♥

Den kostar 199:- på h&m och det är riktigt billigt tycker jag. Ska kika in om den svarta finns annars ska jag lätt beställa den för har nämnligen bara en svart kavaj och den gillar jag inte ens. Gillar längden på denna och stilrenheten, så underbart skön!

Detta är min bild som jag tog när jag köpte min gråa kavaj! Grymt snygg♥

(Hihi, ville visa lite hur duktig jag är på att skära ut motiv ur bilder.. Haha! Litet proffs pågång?;)


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv; aaaw, tack så mysket:)

har läst igenom HELA din blogg nu;)

2011-01-15 @ 01:58:35
URL: http://fjidah.blogg.se/
Postat av: Julia

snygg! kan du inte länka till sidan där det finns, tänkte inte bara h&m's hemsida utan där den är, hittar den inte :)

2011-01-15 @ 10:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->