Hemma från vårdcentralen!

Hej kära bloggläsare!♥

Har nyss kommit hem ifrån Lövånger och vårdcentrelen. När jag vaknade idag så var jag otroligt illamående och kunde knappt stå upp, sedan ska vi inte prata om min rygg! Fyfan.. jag orkar inte. Sen höll jag fan på att skratta ihjäl mig åt han som "undersökte" mig, hans dialekt osv.. Haha!  Ligger iafl i sängen nu och letar en massa bilder ifrån 2010 som jag lovade igår, kommer nog inte vara så mycket bilder ifrån början av året eftersom jag faktiskt fick min första digitalkamera i sommras. Men ska iafl försöka skrapa ihop lite bilder till er ;)


Nu mår jag lite bättre iafl.. Har fått ett jättestort plåster på ryggen som ska värma osv.. Hoppas det funkar!


Risig bild från igår! Lovar er att jag är sliten idag, ni vill inte se!

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

Tja! :D

Superfin blogg du har ^^ :)

Har du hittat på något roligt nu när det nya året har börjat? :D



2011-01-03 @ 17:03:50
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->