GODNATT♥

Hej! Sitter just nu len och mjuk efter en varm dusch och en massa bodylotion, mysNu ska jag göra mina kvällsövningar och sedan packa iordning massa till imorgon, vi har skridskor på idrotten så ska packa ner täckbyxor och en massa.. Ska oxå gymma imorgon så blir dubbelt upp! Ska också försöka krypa under täcket och somna tidigt ikväll.. snart hoppas jag.

Är riktigt kass på skridskor.. Önskar dock att jag kunde åka! När jag var liten så var mina stora dröm att bli isprinsessa, den drömmen försvann direkt jag tog mig ann isen! Kan knappt stå, kan inte stanna.. Ramla kan jag iafl.


Tycker väldigt mycket om att se på konståkning, tycker det är så otroligt fint och passionerat! Önskar verkligen jag kunde åka men den drömmen är borta och nya finns inom mig♥ Nog om det! Vi hörs imorgon, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->