Back on track!

Hej på er!♥

Alexander har nyss farit hem och jag ska snart städa upp lite på mitt rum! Filmen vi såg igår (se inlägget under)var faktsikt rätt så bra, men blev så arg på den där bruden..
Rekommenderar filmen obsessed för er som inte har nåt bättre att titta på ;) Idag har jag och älsklingen bara legat i sängen och spelat sims..! Hihi så gulligt, vi gjorde oss själva och inredde ett grymt hus och köpte en fet bil ;) Dock kan jag inte röra mig pga att min rygg är helt sönder!

Snart blir det att hasa sig ner för lite käk, det är en hungrig liten beatrice som sitter här och skriver! Skriver mera ikväll känner jag eftersom just nu har jag ingenting att skriva. Vi hörs lite senare då, puss och kram!



Ligger och lyssnar på älskade Conor Maynard! Hans nyaste cover, såfin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->