ÄNGLAR

(Idag så tog jag mig an gymmet för första gånger på ett tag nu. Kändes så himla skönt! Saknat det.. love)

Hej!
♥ Är hemma ifrån Ånäset och en massa bus med mina brudar. Var skönt att skönt umgås med mina underbara vänner!




Min kamera har fortfarande inte laddningssladd så kan knappt ta kort! Suger hårt. Fick iafl hem en ring idag som har har beställt som jag hade tänkt visa, får se om jag får igång kameran! Köpte aven nå nya produkter idag som jag hade tänkt visa men det skiter väll i sig också efter jag ingen kamera har.. Får försöka ;)

Vi hörs snart igen♥. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Elene:)

Du är snygg:)<3

2011-01-15 @ 22:04:23
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->