120111

Hej på er!

..Varit hemma i nån timma men iafl. Har kommit hem ifrån första dagen på skolan, vi slutade klockan 9 imorse så det kändes lite värdelöst att fara in till stan för en halvtimmas lektion.. Gick ner på stan med Elvira och kolalde runt litegranna men det finns ingenting att köpa! Utplockat och gammalt.

Gick iafl in på scorett och kollade om dem hade fått in ett par skor jag kollat in och det hade dem! Vart asglad men köpte dem inte idag, ska prata lite med mamma och ska tänka över om jag ska köpa dem eller inte! 699:- kostar dem och vill verkligen ha ett par kilklackar för äger ännu inga! Får se om jag köper dem imorgon, är pank isåfall. Men jag är en pengaslösare ;)

Just nu gör jag inte så mycke, sitter och lirar lite gitarr faktiskt! Nöter litegranna på Firework, katy perrys nya! Ganska skön.



Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack så mkt! jag tog den rosa bilden från google, sen skrev jag & gjorde smilisar på www.picnik.com! :)

2011-01-12 @ 15:52:19
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!



Var gärna med i tävlingen på min blogg där du har chansen att vinna ett rosa peace armband från Cocoo.se! :)



Kram!

2011-01-12 @ 20:45:30
URL: http://liisaaahh.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!



Var gärna med i tävlingen på min blogg där du har chansen att vinna ett rosa peace armband från Cocoo.se! :)



Kram!

2011-01-12 @ 20:45:44
URL: http://liisaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->