SOMMAR HOS GINATRICOT

Hittade trots-allt några godingar inne på gina tricots hemsida, blev helt förälskade i dem söta sjalarna! Alla tre föll mig i smaken, jag ser som mig själv framför mig och vad jag ungifär kan säga mig att ha på mig tsm med te.x den svarta sjalen! Längtar verkligen till sommaren. Och jag som är underklädes-freak kommer köpa en massa nya fina trosor osv i alla möjliga sommriga färger :). Datorväskan tyckte jag var rätt så snygg, dock snyggare på insidan än utsidan..!
Längtar ni lika mycket till sommaren som jag?

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg, kolla gärna in min! :-)

2011-02-01 @ 18:37:19
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Anonym

verkar som om du bara har ett par svarta jeans eftersom det är det ända man ser dig i?

2011-02-06 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->