HEMMA


Godkväll alla fina♥

Tänkte bara uppdatera lite sådär snabbt nu när jag inte var så trött ;)

Kom iafl nyss hem ifrån robban! Vart en 25-minutare i solariumet och sen handboll. Det vart jag clara och louisa som hejade på killarna! Haha.. Clara hade gjort en jättefin skylt också, wiii, cute! Och imorgon far jag till paradisbadet, kommer säkert bli kul. Kommer nog bara slappa i jacuzzin och tare lugnt, njuuuta! Men nu ska jag springa ner och äta nånting och sen blir det sova! Hörs imorgon, kram♥ P.s Kommer vara dålig update imorgon för kommer hem så sent och har lite läxa att göra!

Sov gott alla fina bloggläsare!♥

Kommentarer
Postat av: louisa

men fyfan klipp bort mig

2011-02-23 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->