FRÅGA



Svar: Jag använder mig av en OBH nordica's Artist Curler och personligen tycker jag den är skitbra! Min är köpt på Åhléns för 399:- och det är den absolut värd. Finns i två olika storlekar, antingen 25mm elr 19mm. Jag har den 19mm på min locktång!


Det jag gillar med den: •Tar cirka 1 minut att värma upp den. • 3meter lång sladd (perfekt när man ska sträcka sig efter någonting elr bara ta sig en runda i rummet,Hehe!) Den ger hållbara lockar!

Finns endast ett litet minus med den för mig som oftast stressar,Hehe! Går tyvärr inte att stänga av locktången på något annat sätt än att dra ut sladden, glömmer oftast min på.. Inte så bra ;)


Kenza använder sig också av OBH Nordica's Artist Curler! Bilden är ifrån hennes systers bröllop där hon har lockigt hår. Älskar hennes klänning också, hon var så sjukt vacker i den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->