"where have you been all my life"



Hejsan! ♥ är hemma hos mamma med syster och väntar på släktingar som ska fira mamma! Bakade en fet tårta nyss också!

Helgen har varit rätt lugn, haha! I fredags softade jag med malin och några sköna peeps i sörmjöle, fick mig mycket skratt och ytterst lite sömn ;) vaknade klockan 8 igårmorse och var inte alls fit for work! tog 9bussen in till stan trots att jag började jobba halv 12. Gick inte alls bra med bussar ;) tog mig en prommenad upp till citysol där larmet var på och jag trodde jag skulle dö, ringde då iafl larmcentralen och en kvinna kom och stängde av larmet och som tack fick man gratispoletter så låg där och glassade for free ;)

Nu har jag bakat en tårta som vi ska trycka i oss snart och sedan får vi se om jag sover hemma eller om jag drar till hörnefors. Puss och kraaam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->