SNICKERSKAKA


Fick en liten kommentar från en person vill gärna ville ha receptet på snickerskaka som jag bakade för någon dag sedan och självklart så ska jag skriva det här! Här kommer det:

•Börja med att värma sirap, socker och jordnötssmör i en kastrull. Det ska inte koka!

•Blanda sen i vaniljsocker,kokos och cornflakes, jag krossade mina cornflakesen lite i handen innan.

•Rör ihop allting till en smidig smet och häll sedan ut det på ett bakplåtspapper!

•Smält chokladen, jag valde att använda marabouchoklad istället för blockchoklad för ville ha nötterna!♥
Somsagt! Väldigt lätta att göra och sjukligt goda att smaska på ;)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: Haha cutie! :D (L) mmmmmm snickerskaka, yummie.

2011-04-02 @ 19:28:04
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->