FEST IKVÄLL

Hej på er!♥

Jobbet gick bra, underbart att få in lite pengar nu när jag köper en tv till veckan! Känner mig duktig att jag inte slösat min pengar ;) Efter jobbet hoppade jag in i solariumet och solade så jag är brun och fräsh till ikväll,(nu är det mer än 2 veckor sen jag solade..!) Ikväll är det fest som gäller!

Kom nyss ut ur duschen och kollar på hockey! Ska börja fixa mig snart iafl.. Vi hörs senare! Stay Sexy♥

Du som frågade om min tröja! Här är en bättre bild ifrån idag på jobbet :) Den kommer ifrån h&m.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Skitsnygg! Dags att slösa pengar B)

Tack så mycket :D

2011-04-09 @ 17:51:28
URL: http://crazynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->