18 April 2011

Hejsan hoppsan!♥

Syrran väckte mig kring halv 11 och då for vi till robban för att äta lunch med mamma. Vi gick på konsum och plockade ihop en egen sallad, sjuuukt gott! Såå sjukt bra väder men ändå inte, blåser som ett jävla helvette! Diss.
Måste börja fixa mig nu för klockan 3 går bussen till stan. Åker somsagt hem till clara först och sen till ofelia! Kommer bli en råbra kväll känner jag på mig :) Blir nog inge mera blogg, kanske nått inlägg innan jag åker! Hade inte så mycket mer att skriva, ha en underbar dag allihopa! Pussar. Stay sexy

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Söt söt söt ! :D <3

Jag älskar att hitta /läsa nya, helt underbara bloggar och idag är jag ute efter att lägga till bloggar på bloglovin som jag sedan kan följa framöver :)



Det här är min bloglovinlänk -->> http://www.bloglovin.com/blog/1756797/lindshe om du vill följa min blogg :)

Skicka gärna din länk så att jag kan följa dig! Fett nyfiken :)



Puss!

2011-04-18 @ 22:40:39
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->