slapp dag

Hej, skolan idag gick fort, engelskan blev inställd så det blev nått 2timmars hål där innan lunch så de va skönt, gjorde inte så mycke, låg och chilla framför tv nere vid hemklassrumme med marre carro och max! enbart slappt:)

Träffade älsklingen på bussen men fick även den fetaste värken i magen, de var som en knipande känsla som vägrade försvinna, riktigt jobbigt.. När jag kom hem så gick jag direkt upp i mitt förjävliga rum och la mig i sängen och vilade, läste vecko revyn och såg på tv! Nu mår jag bättre men de är så jäkla varmt så jag känner mig typ sjuk även fast jag inte är de ;)

Imorgon blir det första gången inne på gymmet, blir spännande men kommer bli riktigt kul :) satsar nog på löpbandet och orbitreken (stavningen) imrn så blir nog en skitbra start på dagen.. hörs lite senare, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->