kvällen ser ut på detta sätt..

Hej, sitter vid sminkbordet nyss och har fixat mig lite, håret sket jag i för jag orkade verkligen inte ;) alle kommer ju somsagt lite senare, längesen vi sågs känns de som.. saknat han♥ Har inte gjort så mycke idag, städa rumme och huset lite sådär tvärt, suttit vi datorn,sett sex and the city snaaart sluut:/ buuhuu, sen har jag bara tagit det lugnt, kolla på tv och lite såntdär ;) vad ska ni göra ikvl? jag och alle har iafl inga planer, bara ta det lugnt, mysa osv:)

Laddade även ner 3 filmer igår

♥letters to juliette
♥grownups
♥toy story 3

blir kanske att se nån av dom ikvlrå, men nu ska jag hitta igen mitt liv och sen kommer väll alle, hörs senare

puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->