kommit hem nu

Hejsan allesammans, är iafl hemma nu efter att ha suttit i 3timmar
övningskörningskursen i umeå, det var verkligen skitdrygt men kommer
blir skönt att snart kunna övningsköra osv.. Har inte fått mitt leg än så
kan inte göra en synundersökning än men får väll det snart hoppas jag!
Måste ju ha glasögon! Känns lite jobbigt men, vill inte köra ihjäl nån ;)

Hittade ingenting på stan iafl, eller vi va på 1 affär för morsan var lite
sen in till stan och vi käkade oss proppmätta på subway så det fanns inte
nå mycke tid kvar att gå på stan innan vi gick till trafikskolan! Hittade en
tröja iafl och hårsnoddar och ett halsband, visar imorn för orkar verkligen
inte ikvl, är faktiskt grymt trött. Sitter i min mjukdress och myser för mig själv♥

Ikväll ska jag städa rummet, byta sängkläder osv, blir mysigt!:) Ska gymma imrn
så ska packa lite kläder och sånt tills imrn då, Vi hörs kanske senare eller efter
skolan imorgon, blir nog ensam denna fredag också men på lördag har jag och
älsklingen 10månader och så ska nog han kommit hit och va med mej,wiiii♥
Vi hörs sötnosar, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->