hemma i skogen..

Hejsan, har somsagt varit hos alle från igår till idag så har inte kunna skriva men nu skriver jag ;)hehe, när jag kom hem till alle så gjorde vi inte så mke, myste bara osv. Sen kom patrik hem meed pizza åt alla, senare på kvällen var de ju fotboll, Sverige-Ungern, jag somnade efter en halvtimma men vi vann ju iafl ;)haha..

Har nyss kommit hem ifrån stan iallafall, har varit i stan sen halv2 idag:) gick runt och kollade lite på stan och så med syrran, sen mötte vi upp morsan och farsan och köpte mjukglass, de va faktiskt bra väder idag,wihooo<3 mors och fars stack och jag och linnea mötte upp sofia och vi gick omkring lite och så bara, köpte lite saker!






Sen gick vi till haga där morsan och farsan jobbade, dom sku tapetsera massa i ett hus där typ!menmen.. efter vi hade varit där ett tag for vi ut på strömpilen till elgiganten för att kolla på en telefon åt mig, men köpte igen, ska leta vidare:) sen for vi och åt på kinaresturang,mhhh va gott de va!

Är somsagt hemma nu med min tjocka uppsvällda mage och lyssnar på musik, ska snart dra på mig min söta rosa mjukisdress och se film med min familj. Imrn ska jag eventullt på folkrace eller på fotbollsmatch, inte bestämt än.. men vi ser väll om jag skriver nått mera ikväll. Hare bäst, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->