god morgon!

Hejsan allesammans! Vaknade nyss av att morsan komme in och berättade
att hela badhuset(hon jobbar där) hade fått strömavbrott så alla fläktar
och allting hade stannat, de rann vatten längst väggarna för att det var
så fuktigt, tapeterna i caféterian lossnade och massa! hehe..inte kul ;)

Har iafl nyss duschat, hade tänkt ta nån ful bild men min cam funkar inte!
HM..måste nog kolla upp det där, eller, det går att ta bilderna men dem
sparas ingenstans så de va ju skitsamma ;) Hoppas vi får våra datorer
snart, har sett att dem har bra cam iafl, och den är ju inbyggd så
då slipp jag ju ha en stor klump ovanför datorn,haha!;D

Älsklingen kommer ikväll också,kanske! inte säkert men hoppas..
saknar han jättemycke, vi ser väll.. men har inte så mycket att
skriva om just nu, kommer nog inte lite roliga inlägg lite
senare idag får vi hoppas men just nu ska jag gå och städa
mitt rum så ni får ha det bra tills dess, kyss!♥

Kommentarer
Postat av: Catta

Okej , men det är skönt det med ! :D Man behöver verkligen sova ut på helgerna, det är ju superskönt, haha. Jag sov också ganska länge idag med. :P Så jäkla skönt att sova ut. Eller hur? :P

2010-09-25 @ 13:20:12
URL: http://cathauiina.blogg.se/
Postat av: Catta

Ja :P haha, jag ska dra ut och dansa ikväll faktiskt :D Ska bli superkul !:D Vad ska du göra idag? :P

2010-09-25 @ 13:24:17
URL: http://cathauiina.blogg.se/
Postat av: Catta

Åh det låter mysigt ! :D Nej det måste jag ta och kolla upp :P , Jag använder inte så mycket fondation faktiskt :P men ibland gör jag det, så det kan vara bra att kolla upp ;) ja det ska faktiskt bli superkul, det var ett tag sen jag dansade nu :D

2010-09-25 @ 13:35:41
URL: http://cathauiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->