fresh!

Så jäkla fräsch outfit, kanske lite mera sommar än höst men jag skulle definitivt
ha på mig detta, glasögonen..kanske inte, men dem är sjukt fräna ;) sen så känner
jag att jag måste köpa mig ett par converse, har länge velat ha ett par vita men
aldrig blivit så att jag köpt några, synd.. för dom är verkligen skitsnygga!

Som ni märker skriver jag inte så mycke vettigt men har verkligen tråkigt..
borde plugga, borde städa rummet osv men orkar inte just nu, seg dag!

Plant our own garden and decorate your'e own soul
instead of waiting for someone to bring you flowers

Kommentarer
Postat av: reb

brillorna är ändå riktigt snyggt! men jag skulle aldrig "våga" ha dem bland folk, skulle kännas konstigt. men fräsigt på bilder osv:).

2010-09-23 @ 13:29:40
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/
Postat av: lovisa

oh klockan var svisnygg!

2010-09-23 @ 13:43:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->