folkrace och fotboll ;)

Hejsan, har alldeles nyss kommit hem ifrån folkracet i gumboda, var faktiskt grymt kul att se ;) vart ju fan känt folk som körde, eller några iallafall. Vi var där kring kvart över 11 och drog kvart över3 och for till robban för att se slutet på alle's match! Dom förlora dock och älsklingen hade spräckt läppen tydligen så när jag gick fram till han så var han helt blodig i munnen, inte kul.. På folkracet träffa jag mikke som jag snacka med lite men sen skulle dem till Ånäset och se fotboll men det kunde jag inte följa med på eftersom vi skulle till robban direkt sen,menmen. Har som inte så mycke mera att skriva ;)
Hörs snart med bilder från igår♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->