burnin' phone!

Hejsan! Är hemma idag för vi har friluftsdag och det var sagt att iafl det var
dåligt väder så skulle det bli inställt och hemma hos mig var det dåligt väder så jag
stannade hemma, grymt skönt! Var verkligen jättetrött i morse så bra att jag fick sova ut.

När jag vaknade så märkte jag även att min telefon inte fick att starta, blev förbannad och
sket i det. Sen kommer pappa in och då tänkte jag att jag får låta han fixa det ;) Och då
märker han att jag har koppla in i laddaren i fel adapter,( har även så på min kamera att
laddaren och usb:n är samma) så hade laddat telefonen med kameraladdarens volt,
pappa sa att man kan bränna telefonen då, jag blev ju skitskraj men somtur var hade
den inte gått sönder eller nått när jag stoppade i kabeln i den riktigt adaptern!;D

Tänk om den hade gått sönder, då blir jag fan känd för att he sönder
en telefon på 1vecka, turen va med mig ;) Hörs sen sötnosar,puss♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Klantigt - kunde ha gått illa <3

2010-09-23 @ 10:15:16
Postat av: bea

hehe..

2010-09-23 @ 13:47:56
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->