allmänt gagg

hej bloggen min ;) lite dålig är jag väll på att blogga va?

dagen i skolan var ba bra, fick igen mattediagnos och de klara jag gallant, engelskan gick ofattbart underbart fantastiskt bra ;)hehe.. jag och elvira käkade en subway macka på bussen hem,riktigt gott:)

träffa alle idag på bussen,trevligt, ska till han imrn efter skolan så de blir att catcha upp lite med honom<3

sitter just nu och kollar runt lite på telefoner på olika sidor, morsan hade lovat mig en hyfsad tele som jag kunde ha, telefonen jag har nu är alle's pappas gammal och de går inte ens att gå neråt,med neråtpilen alltså, och det klickar lite som den vill så den är extremt jobbig ;) sry patrik.. inget cap de där! hittade en lg telefon som jag skulle kunna tänka mig så vi ser väll, måste ju finnas nått bättre än de jag har nu idag, tipsa gärna på en bra telefon;)
louisa komme till skolan idag med en ny telefon som jag ochså kollat på, en xperia mini, men när jag såg den irl så vet jag inte, den var iafall jäkligt praktiskt, men kommer nog inte få in de där skrivandet på knapparna även fast jag har viljat ha en med tangentbord sjukt länge men ska nog satsa på en tutch elr en med vanlig knappsats!;D

har nyss käkat middag så ska vila maten och se ett ansnitt av sex and the city, visste ni att jag är inne på den 6e och sista säsongen nu? ;) har glott mig igenom alla 6 säsonger snart! sen ska jag iafl ut och springa med morsan, blir kung! menmen.. ha det kung, blir nog inge mera bloggande ikvl, men vi hörs imrn,puss♥

söt va?:) jag efter skolan idag..

drog direkt på mig min rosa mjukisdress

och tog hand om mig själv litegrann!♥

kanske lite småäcklig bild ändå bea? varför la du ut den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->