utvecklingssamtalet

Hej! Har kommit hem nu efter att ha varit i stan med mamma. Vi for först på utvecklingssamtal
och det gick jättebra, min bagerilärare hade skrivit att jag kunde bli en stjärna ;) HÄRLIGT, blev
riktigt glad då faktiskt, sedan så såg dem andra ämnena bra ut dem också! Ingen stjärna i matte iafl ;)

Efter att vi varit på skolan for vi såklart på subway och käkade, freash food som dem säger, älskar det!

Sedan gick vi ner på stan tvärt och kan visa sen va jag fick med mig hem, inge viktigt men ändå!
Sen måste jag bara säga att blir så less nu, tror att Elvira håller med mig!Men H&M får inte in några
snygga underkläder, det är the same vecka ut och vecka in.. Vill ha några nya men vill inte köpa
några bara för att! Snälla få in nya, finns ett par som jag tycker är hyfsat snygga men vill avvakta ;)

Kommentarer
Postat av: elvira

jaa eller hur! jag är så jävla less! man orkar ju inte heller köpa nåt gammalt bara för att :(

2010-10-11 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->