halloweenfest

Hejsan alla fina

Hade jättekul igårkväll, verkligen! Kvällen började hemma hos mig där vi pratade, körde lite ölspel
och bara umgicks.
När vi kände att vi ville dra ut så ringde vi skjuts och for in till robban på fest.

Det var rätt så mycke folk och de var riktigt trevlig! Kul att släppa loss lite kände jag. Jag och louisa for
hem till mig kring halv2 och jag somnade direkt, skönt. Lollo är här nu och drar väll hem kring 3tiden
så blir bara att mysa osv framtills dess! Vad hade vi för er igårkväll? :)





Kommer säkert in blera bilder men detta får räcka! Var iafl riktigt kul att träffa alla, tack för en kul kväll ♥



Kommentarer
Postat av: andreas

mitt blod ser typ äkta ut! :D

2010-10-31 @ 12:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->