Top model 14♥

Ikväll ska jag verkligen se på top model, missade det första avsnittet och nu är de det andra! Denna gång
ska dem få en såndär make-over och det är de jag gillar bäst nästan, de är så kul och se
vad dem kan göra med ens utseende! :) Dem flesta blir nöjda men en del kan ju bli tillsagda att
dem ska klippa bort typ allt hår och få en page, skulle sticka direkt då alltså ;) Haha! iafl, det är verkligen
ett programm jag gillar! Ett snyggt hus med vackra men även bitchiga och målmedvetna tjejer!

Mode, grymma bilder och kändisar, Love it! Ikväll klockan 20.00 på tv3.

Serien leds av Tyra Banks! En av dem snyggaste kvinnorna i världen, enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->