Sticker iväg till robban

Hej sötnosar! Är hemma nu och har nyss käkat,tacos♥ Det var riktigt gott! mumsmums..

Dagen i bageriet gick betydligt bättre idag än igår, det gick faktiskt riktigt bra idag ;) Vi bakade
bröd och små bakelser! Idag så var det gröt i matan, och jag åt faktiskt så nu finns det
hela två olika maträtter jag kan äta på skola! Lycklig.. det är fan skrämmande nästan!



Mina fina fina flickor!♥

Nu ska jag packa lite och sen sticker jag iväg till robban och simmar av lite
ifrån mina axlar.. Behövs! Hoppar in i solariet också, gillar inte dej rebecca för du är så brun!
Vi hörs lite senare med andra ord, kysspuss

Kommentarer
Postat av: emma

snyggjewlar!!!:)

2010-10-15 @ 21:31:25
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->