resultat

Hej, provade denna wave makern nu och måste säga att det tog en jävla
tid och göra hela skiten ;) Fick fan sitta länge med det, håret känns väldigt tjock faktiskt
men jag tyckte resultatet blev sådär, trodde inte att jag skulle passa i det så bra och det
hade jag rätt i men det är alltid kul att prova nått nytt, inte lockigt hår varje dag! Sen så
tror jag också att det är första gången jag gjort det på mig själv och jag är ovan så
kanske tycker det blir snyggare med tiden, somsagt, saker växer i ögenen på en :


Fick nyss "beskedet" att vi ska fara in till stan och fira morfar som nyss fyllt år,
tur att jag hade börjat fixa mig då för vi åker nog ganska snart! Blir kinamat♥

Vi hörs lite senare ikvl, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->