pyssel dag!

God morgon solstrålar ♥ Har nyss duschat och ska börja lite smått med att fixa mig inför kvällen :)
Kvällen börjar med förfest hemma hos mig med mina brudar, sedan drar vi in till robban på fest.

Idag blir det en såndär liten pyssel dag för mig, ska börja redan nu men att fixa naglarna! Blev bara
lösnaglar eftersom jag ska till skolan om en vecka och då kan jag inte ha gelenaglar så köpte bara
vanliga lösnaglar men det funkar lika bra ;) Vad ska ni hitta på idag/ikväll?


Sitter nere i köket i mina rosa mjukisdress och ska börja fixa naglarna! Köper alltid depend för det
tycker jag funkar bäst när de gäller lösnaglar,nagellack osv! Har även en hand/nagelkräm ifrån Oriflame
som är skitbra tycker jag, sedan luktar den så fruktansvärt gott, kokos♥ Vi hörs sen, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->