Min nya väska!

Hej, nu blev jag så jävla less på mig själv och att jag alltid ska vara så slarvig så nyss
så rensade jag ut mina väska och stoppade ner allt som SKA finnas i min väska! Hoppas att
detta kommer att hålla för hatar när jag glömmer nycklar och allt sådant dylikt! Detta ska finnas!


• Kalender- skitbra att ha att med sig och skriva ner allt viktigt! Inte använt, kommer inte gå hlr!
• Nycklar till skåpet, nycklar till omklädningsrum. Gymbrickan! Don't forgett
• Busskort, bankkort och pengar!
• Solbrillor, dem har alltid funnits där och dem fick stanna såklart ;) snyggt i höstsolen!
• Neccesär, innehåller allt viktigt!
Mobil och hörlurar.
Tuggummi, tror att jag är beroende..
• CORNY♥

Så såhär ser det ut nu! Har ju även andra saker i som te.x gymkläder när jag väl behöver det,
kamera som jag inte kunde ta kort på och extra trosor, fråga inte varför! Louisas creation ;)

Ska duscha nu så vi hörs senare ikväll, pusskyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->