magazines

Hejsan alla underbara läsare ♥

Kom hem för ett tag sedan för jag slutade tidigt idag eftersom det var sista dagen i bageriet! Lämnade
lokalen med lite vemod med ändå med kunskap och roliga stunder ;) Vi kommer baka igen i 2:an..

Just nu sitter jag uppe i sängen och läser mina favorittidningar,Vecko revyn och Sofies mode! love them.
Ikväll blir det nog inte så mycke för mig, ska försöka städa rummet och bara ta de lugnt.
Imorgon däremot så stannar jag i stan och sen kommer morsan in till umeå och vi lär väll gå lite på stan
och sedan far vi och handlar! Ska försöka hitta några fingerlösa skinnhandskar till halloween, eller ett par
skinnhandskar som jag sen klipper fram fingrarna på ;) Grrr.. Men det återstår att se om jag hittar några.

Ska käka så vi hörs lite senare ikväll, hare så bra så länge sötnosar! Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->