internett shoppat!

Jag gjorde det! Jag beställde hem en derma seta ifrån tvins.se, eller jag och Louisa gjorde det.
Min första beställda sak ifrån tv-shop, shit! Känns som nånting att komma ihåg ;) Man brukar ju
känna sådär rent spontant att allt ifrån tv-shop är bara bullshit men denna hoppas jag på!


Hoppas verkligen att denna kommer att funka på mig, vill ha den nu! Vill prova den nu. Har som alltid
velat prova denna men aldrig köpt den men nu tog jag tummen ur röven och gjorde det! Det var så att
man fick beställa 2stycken derma seta för priset av en, hur bra som helst! Vanligtvis kostar en dermaseta
899:-+extra refiller för 299:- och vi beställde två stycken dermaseta för sammanlagt 1050:- och det
delade vi på då så jag fick en derma seta och 25 refiller för 525 spänn! Skitbra :)

Har ni provat denna någon gång? Vad tycker ni? :) Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->