home

Hejsan sötnosar! Har kommit hem efter en låång dag i umeå med familjen, fick inte riktigt med mig
det jag ville hem med det funkar ;) Hittade inga skinnhandskar till rimligt pris så det blev second best
och köpte ett par "siden" nånting och fick fixa och trixa med dem själv;) Blir säkert bra hoppas jag..



Blev inget eget nagelfixeri för får ju inte ha sånt på skolan så blev ett par enkla lösnaglar bara :) Vet inte
riktigt om jag ska ha på mig masken men köpte den ifall att jag vill ha den nånting!

Nä fy vad trött jag är, hoppar in i duschen nu och sedan lägger jag mig och sover! Blir en att börja
morgondagen med att gymma, så skönt! Älskar det. Det ger verkligen med ro, sopa bort lite dåliga
tankar och bara springa osv.. Riktigt skönt! Sov gott alla fina, hörs imorgon! xoxo/ bara bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->