HELG

Hejsan sötnosar, komme hem för ett litet tag sedan och slängde mig bara på sängen
och vilade ett litet tag.. var en jobbig dag och den började på det sämsta tänkbara
sättet! Orkar inte berätta, bara pinsamt och drygt! Det var iafl jättekul hos ofelia så
det ska vi göra om flera gånger♥ Hade en jävla mensvärk idag så dagen var bara allmänt jobbig.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, ta hand om mig själv för imorgon är det ingen skola ;) skönt!
Vi har utvecklingssamtals-dagar nu imrn och på måndag och dem som har samtal på måndag
behöver inte fara till skolan imorgon och sen tvärt om på måndag! Så imorgon kan jag sova ut
och sedan fixar jag väll till mig och sticker ändå in till stan och möter upp älsklingen för bio♥
Vet inte om vi hade bestämt oss för att se Hämnden eller om vi skulle se någon annan! Får se :)

Bild från bussen till umedalen! btw,måste verkligen färga håret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->