hej igen!

Hejsan mina sötnosar♥

Har varit lite off på detta med bloggandet nu sen igår, men hade inte tid att blogga.
Var somsagt med ofelia i fredags och det var mycke trevligt, och senare på natten
komme louisa och myste med oss, vi busade på och hade skitroligt :)

Igår vaknade vi upp kring halv 1tiden med tanke på att vi la oss kring 4 på natten så
sov vi ut länge ;) grymt skönt! Efter vi hade käkat frukost, godis, så efter det så fixade
vi till oss lite och gick ut i det härliga höstvädret och tog lite kort, vart inte så lyckat men
vi fick ett par läckra bilder (speciellt på louisa) mjouu va het hon var igår! Sen skjutsa pappa
upp dem till ånäset och jag mötte upp alle's familj i sika och vi åkte hem till mig och hade
en skittrevlig kväll, vi hade 10månader igår♥ Sen åkte han hem idag kring 1, saknar han redan!

Mina älsklingar♥ Lägger upp lite flera bilder lite senare i guess, hade tänkt lägga in en
bild på byxorna och tröjan jag köpte nu i veckan, återkommer strax :) kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->