Don't you know you better run..

Hejsan sötnosar! Ligger i sängen nu och ska ladda ner en film eller nått, pratade nyss i telefon
med älsklingen, vi kanske skulle ses nån dag i veckan annars skulle vi hitta på nått till helgen.

Imorgon så har jag en liten sovmorgon faktiskt eftersom jag har utvecklings-samtal
klockan 10, fast tror jag ska fara in och gymma på morgonen iställe för det vill jag verkligen!
Var lat i fredags så imorgon blir det att stiga upp vanlig tid ;) Fram med piskan, jag ska upp!

Denna låt kommer jag somna till ikväll, så fin! Han borde vinna idol, håller på han!

Vi hörs imorgon allihopa, xoxo pusskyss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Taack :]<3

2010-10-10 @ 21:33:20
URL: http://skumgodis.blogg.se/
Postat av: Catta

Åh det låter ju toppen! :D Jag gör mig iordning till skolan :D Ska snart dra iväg dit! Vad ska du hitta på idag då ? :D <3

2010-10-11 @ 06:36:53
URL: http://cathauiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->