BaByliss easy curl

Babyliss har kommit med en nu locktång! Easy curl, ser verkligen sjukt bra ut! Jag änvänder
ändå aldrig den där tången så denna skulle passa mig jättebra :) Funderar starkt på att köpa den.
Den ser så enkel ut att använda, skulle verkligen vilja prova den! Förut, förra vintern så ville jag
ha babyliss icurl, det är både lock&plattång men den är ju till för att skapa stora glammiga lockar
och vet att mitt hår passar bättre i småa/smala lockar. Så denna tror jag starkt på, vill ha den♥


500:-
Ska nog köpa denna, har för mig att den finns i svat också, då köper jag naturligtvis svart!
Är det någon som har provat denna? Är den bra? :) Kommentera gärna! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Susanna

köpte den igår tycker också den verkar asbra! har tyvärr inte hunnit testa den än men ;)

2011-01-08 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->