APOTEKET♥

Tänkte tipsa om en riktigt bra body soufflé som jag använder! Den är från apoteket och
är bland mina absoluta favoriter! Krämen är fluffig och absorberar väldigt fort, jag önskar
så jävla mycke att jag kunde beskriva en underbara doften för er men kan tyvärr inte det..
På burken står den En dröm av solmogna frukter och passion! Den luktar så fruktansvärt gott.

Finns även i bodylotion, den är då mera "rinnig" och inte lika kompakt som soufflén. Kan verkligen
rekommendera den söta lilla burken på 200ml, den är helt underbar! Ska köpa läppbalsammet också!

Dessa produkter finns på apoteket för rimliga priser, serien finns oxå med doft av mynta och gröna frukter!
Har inte provat men jag älskar denna serie! Den gör min hud mjuk och sammetslen,Tack till apotekeket♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha ja veet :]

jo kom du bara, du e välkommen<3

2010-10-11 @ 13:55:11
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->