godnatt

Godkväll bloggen och alla fina läsare ♥ Har nyss kommit hem efter en lång promenad nu såhär på kvällen.

Skolan gick bra idag, rätt så slapp dag men alltså.. Våran mattelärare! han är knäpp, Äre nått fel elr? ;)
iafl.. slapp åka buss hem idag eftersom mamma och syrran var i stan så åkte bil och direkt jag hoppade
in i bilen så slocknade jag, var så fruktansvärt trött efter dagen.. Trots att det var slapp!

Ska hoppa in i duschen nu och resten av kvällen så blir att ta hand lite om mig själv. Noppa lite ögonbryn,
fila mina fötter, ansiktsmask och smörja in mig med babyolja! Love it, man blir så len av babyolja!


Ska verkligen försöka lägga mig "tidigt" ikväll.. Trots lite att göra! Vi hörs imorgon änglar, sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Shejda

HEy! Du har inte berättat om vad du tycker om apparaten...är du nöjd med den? Är det värt pengarna? Får man lena och fina ben efter? e lite nyfiken =)

2010-11-28 @ 03:31:29
URL: http://sheyda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->