myser i min säng med en kopp varm choklad

Hej på er! ♥

Stack ifrån er igår när jag for till älsklingen, hann inte skriva för det vart så stressigt! For iafl till alexander
igår då, vi gjorde inte så mycke. Såg film, myste och umgicks! Vaknade upp bredvid en skitmysig
pojkvän så vi låg och myste länge innan vi orkade oss upp ut sängen ♥


När jag kom hem så bar det nästan direkt iväg till bygdeå till mormor som fyllde pensionär igår :)..
hon bjöd på tårta och lite såntdär gott.



Imorgon är det iafl skola och jag längtar, VA I SATAN? Näe men helt ärligt så längtar jag bara till gymmet..
Elvira har börja gymma med mig och nu också Louisa, helt underbart! (måste ha nya träningsskor/kläder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->