hösten seglar förbi

Hejsan! Detta collage gjorde jag tidigare idag när jag var lite småledsen för att enligt mig är hösten över för
jag tycker inte längre att det är mysigt att gå utanför dörren, det är bara kallt och jävligt..

Går fortfarande runt med en höstjacka och det börjar bli riktigt kallt ute, måste köpa en vinterjacka! En
annan sak som jag länge har velat ha är ett par vita converse, det är så jäkla snyggt! Vet inte riktigt om
jag ska vänta till efter jul med att köpa ett par för just nu skulle jag behöva ett par snygga kängor ♥

Byebye hösten - Hello Winter.. (Jag hatar vintern)

Provat detta med att tidinställa sina inlägg, är förmodligen hemma hos Isabell nu men ska
försöka skriva  lite senare ikväll också ;) Vad gör ni ikväll? Hörs sen, kyss!

Kommentarer
Postat av: Terese Gustavsson

Superkul blogg o läsa!:)) Älskar o kolla på Collagen som du fixar..snygga!;) Men skulle gärna vilja veta vart man får tag i sakerna på bilderna..:D Kram Tessa!

2011-02-07 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->