derma seta

Beställde en derma seta för 2veckor sedan och igår kunde jag hämta ut den men orkade inte skriva
något igår för vart så sent och hann som inte riktigt provat den!

iafl så har jag lite småttprovat den och jag gillar den verkligen! Det många kanske undrar är nog:
Tar den verkligen bort håret påriktigt elr är det bara bullshit? Och svaret jag kan ge er i nuläget efter att
ha provat den på min mamma är det att, den tar bort håren men jag tyckte ändå att det var lite tidskrävande!
(mamma hade ganska långa hårstrån och det är svårare att få bort dem då så kan ha berott på det.


iafl så funkar denna för mig, alla tillbehör är jättebra och praktiska! Har jättefina och lena fötter nu :)

(Kom ihåg att detta är en ganska indviduell produkt och för vissa funkar den och för vissa funkar den inte)
Vill inte vilseleda mina fina läsare men om man vill va utan risk att skära sig med hemska rakhyvlar så
tycker jag att man ska ge denna en chans! Och just nu är det köp 2 för priset av 1 så finns det
någon kompis som är sugen på den så blir det så otroligt mycke billigare :) ett stort +

Kommentarer
Postat av: Shejda

Vad kul! Har alltid funderat på om den verkligen fungerar. Man vet ju inte om man ska lita på vad de marknadsför via tv. Men just den här produkten har jag oxå varit nyfiken på. Kan du inte, efter att ha använt den ett tag, berätta om den verkligen är bra?



Fin blogg bytheway =D

2010-11-04 @ 19:08:10
URL: http://sheyda.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv; men gud, tack snälla du! :*

2010-11-04 @ 20:02:36
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta med min imrn om du ska på ferren!:]

2010-11-05 @ 16:58:17
URL: http://louisaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->