Var ju i robban igår

God morgon bloggen.. ♥

Jag vaknade typ för 3timmar sen men jag och Alle låg kvar i sängen och drog oss rätt så länge. Igår var det fest i robban och de var väll hyfsat skoj, rätt lugnt, bra folk osv :) Vi for hem kring halv 1 sen när vi komme hem så for vi och badade på lufta, riktigt mysigt!

Idag ska jag och Alle fara till stranden och ta ett dopp i havet, kommer nog vara grymt kallt men vi ser väll hur det går, kommer ta med mig kameran så bilder kommer säkert in senare.

Tog nästan inga bilder igår förutom på bussen till robban och i slutet när vi sku dra, alla drog när jag och Alle drog såklart så då passade jag på att ta fram kameran;D

Lägger upp bilder sen..blir less på Alexanders dator, så jäkla seg..pussss

Kommentarer
Postat av: andréa

svar; haha njae, eller jo ett tag så va jag ju som de, men inge farligt, bara skön fylla :)

2010-07-04 @ 18:42:41
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->