Vad ska man köpa för sol-lotion?

Har länge kollat på niveas nya serie med solskyddslotion osv, dom verkar bra och sku vilja testa dom men sen så finns det ju nå som heter piz buin också, har läst runt lite om dom produkterna och tyckte det lät mycke bra, i beskrivning står de att man får en naturligt solbränd hus dubbelt så snabbt, har ett återfuktande system och minskar flagning - långvarig solbränn. Låter somsagt skitbra, finns både en lotion och olja som jag är sugen på att köpa, dom finns på Åhléns eller så kan man lika gärna beställa ifrån eleven.se, klicka här så kommer alla piz buin-produkter upp.


Sen har vi Nivea's nya produkter, har kollat in två stycken produkter här också.. båda innerhåller ämnen som gör att huden blir brunare snabbare men protect and bronze sun lotion skyddar mke bätte mot solen än vad carotene sun lotion gör, men enlig mig så känner jag rent spontant att carotene funkar bättre, eftersom de är brunare jag vill bli. Jag är hyfsat brun men de är klart man vill bli brunare, förut solade jag solarium innan sommar komme men nu solar jag inte längre..bara ute såklart ;) men behöver nått som skyddar huden också, inte bars gör ddefn brunare, men de är inte ens säkert på att någon av dessa funkar.

 

Tror ändå att jag kommer testa nån nivea först, dom ligger kring 60-90kr, beror ju helt på vars man köper dom..  ska in till stan på tisdag nästa vecka så ska köpa nån då, och dåå har jag fått min lön..så jäkla skönt! men nu ska jag fortsätta blogga, hörs snart! pusss♥


Kommentarer
Postat av: andréa

carotene sun lotion är brun utan sol iblandat, tänkte ba så du vet om de!

2010-07-21 @ 16:58:26
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/
Postat av: andréa

SV: råkade nog blanda ihop dom ;P

2010-07-21 @ 18:48:19
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->