tog en morgon promenad

God morgon bloggen :)

Jag vaknade kring halv åtta tiden och bestämde mig för att gå ut och gå, morsan följde även med.. det var skönt att starta dagen med en liten prommis! snart ska jag och morsan städa hela nedervåningen och sen ska jag hoppa in i duschen och sköta om mig själv lite, pila hela kroppen, raka benen mm, hårinpackning och senare ska jag fixa mina naglar ;) kommer bli skit bra! ,

Angående ikväll ... Andréa kommer till mig vid sex-tiden kanske och då ska vi dricka lite och fixa oss,sen så ska vi antingen åka buss eller så sku farsan skjutsa oss till ånäset.. det blev inte så att vi sku va hos Elvira ikväll, utan vi ska käka på luftaresturangen ikväll istället! vi ska va hos elvira imrn! kommer nog inte blogga nått efter klockan halv6 eller så, ska sova hos alexander och vi kommer väll hem kring 2 kanske och då kommer jag inte orka blogga nått..hmmm undra varför? ;) ni kommer få se kvällen outfit senare ikväll också! hot hot hot..(not) ;)

men nu ska jag fixa nå käk och sen blire städ sen blir dusch sen ska jag till robban och fixa lite saker, men jag får skriva senare..pussar♥

trött och sliten..FEST IKVÄLL, jiho!


Kommentarer
Postat av: Emy

klänningarna kommer från en butik i Japan :)

2010-07-16 @ 12:33:17
URL: http://tictic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->